Welcome/ Selamat Datang

Selamat datang dan terima kasih diucapkan kerana sudi datang berkunjung ke blog kami. Laman web ini adalah blog persendirian khusus untuk aktiviti para ahli & prospek Health Builders (M) Sdn. Bhd(HBSB) dalam rangkaian rakaniaga team group HB healthy lifeStyle. Blog ini juga amat sesuai digunakan untuk rujukan buat semua ahli HBSB dan para pengguna yang baharu nak berkenalan atau telah lama menjadi pengguna setia atau sesiapa sahaja yang berminat dengan barangan pengguna keluaran organisasi HBSB. Dengan mengklik(sekali...dua) pada setiap gambar produk keluaran HBSB yang terletak di sebelah kiri screen komputer anda, maklumat ringkas yang berkaitan akan segera muncul termasuk harga sebenarnya di pasaran. Sesiapa sahaja yang ingin mendapatkan atau mencuba mana-mana produk asli keluaran HBSB, kami syorkan agar anda berhubung terus dengan rangkaian rakaniaga team group kami. VIP Group
Banner
Banner

Friday, June 22, 2012

Ekstrak Daun Zaitun

Ekstrak Daun Zaitun
Ekstrak Daun Zaitun telah digunakan sejak 6000 tahun lalu untuk merawat pelbagai masalah kesihatan. Kajian juga mendapati ia mampu menghalang pertumbuhan virus, bakteria, kulat, yis dan parasit protozoa.
Ketika dijemput oleh Kerajaan Hungari pada bulan Mei 1998, Dr Morton Walker menyatakan "Ketua Ginekologi telah menggunakan Ekstrak Daun Zaitun bagi menghapuskan kanser pada ovari, servik dan uterus. Bahkan, ia merupakan pendekatan khas secara oral untuk kanser ovari"
Faedah Kesihatan:
  • Membantu mengurangkan tahap keletihan melampau dan simptom berkaitan dengannya
  • Membantu menyimpan tenaga berlebihan dengan stamina tinggi
  • Bertindak sebagai anti-kulat, anti-virus, anti-bakteria
    (Membantu melawan penyakit yang berkaitan dengan jangkitan)
  • Membantu meningkatkan pengaliran darah dalam kardiovaskular
  • Membantu mencegah dan merawat selsema
  • Membantu meredakan kesakitan gigi, buasir dan pelbagai lagi
Cara Makan:
1-2 kapsul, pagi dan malam
Harga:
RM 75.00 WMRM 78.00 EM
MAL11085028TC