Welcome/ Selamat Datang

Selamat datang dan terima kasih diucapkan kerana sudi datang berkunjung ke blog kami. Laman web ini adalah blog persendirian khusus untuk aktiviti para ahli & prospek Health Builders (M) Sdn. Bhd(HBSB) dalam rangkaian rakaniaga team group HB healthy lifeStyle. Blog ini juga amat sesuai digunakan untuk rujukan buat semua ahli HBSB dan para pengguna yang baharu nak berkenalan atau telah lama menjadi pengguna setia atau sesiapa sahaja yang berminat dengan barangan pengguna keluaran organisasi HBSB. Dengan mengklik(sekali...dua) pada setiap gambar produk keluaran HBSB yang terletak di sebelah kiri screen komputer anda, maklumat ringkas yang berkaitan akan segera muncul termasuk harga sebenarnya di pasaran. Sesiapa sahaja yang ingin mendapatkan atau mencuba mana-mana produk asli keluaran HBSB, kami syorkan agar anda berhubung terus dengan rangkaian rakaniaga team group kami. VIP Group
Banner
Banner

Thursday, August 21, 2014

PENYAKIT SEMBUH CITA-CITA TERCAPAI


Nama saya Slyvester bin Anthonius dilahirkan pada 26.10.1980. Buat masa ini saya telah dan masih bekerja sebagai salah seorang Cleanner di hospital daerah Papar. Cita-cita sebenar saya adalah menjadi seorang anggota polis. Namun yang amat merisaukan saya adalah penyakit darah tinggi yang saya alami sejak beberapa tahun yang lalu mungkin akan menjadi halangan utama saya untuk menjadikan cita-cita saya sebagai suatu kenyataan. Pada bulan April tahun 2014 saya telah diperkenalkan produk Teh Rooibos oleh puan Lazaina dan diyakinkan oleh beliau bahawa penyakit saya mampu sembuh sepenuhnya sekiranya saya menjadikan minuman teh Rooibos sebagai amalan minuman harian saya.
Dan sememangnya saya amat terkejut sekali kerana pada 24 Jun 2014 sewaktu menjalankan pemeriksaan kesihatan "Medical Check Up" untuk temuduga kerja dengan PDRM, penyakit darah tinggi saya telah pulih sepenuhnya dan juga telah lulus dalam temuduka tersebut. Sekarang ini saya hanya menunggu surat panggilan dari majikan baharu saya untuk berkhidmat dengan PDRM.
Hebat sekali impian saya untuk menjadi seorang anggota polis akhirnya telah tercapai jua...Terima Kasih tidak terhingga saya ucapkan kepada puan Lazaina... Terima Kasih Health Builders (M) Sdn. Bhd, kerana Teh Rooibos impian saya telah tercapai... :D
Slyvester bin Anthonius
H/P: 0168467258