Welcome/ Selamat Datang

Selamat datang dan terima kasih diucapkan kerana sudi datang berkunjung ke blog kami. Laman web ini adalah blog persendirian khusus untuk aktiviti para ahli & prospek Health Builders (M) Sdn. Bhd(HBSB) dalam rangkaian rakaniaga team group HB healthy lifeStyle. Blog ini juga amat sesuai digunakan untuk rujukan buat semua ahli HBSB dan para pengguna yang baharu nak berkenalan atau telah lama menjadi pengguna setia atau sesiapa sahaja yang berminat dengan barangan pengguna keluaran organisasi HBSB. Dengan mengklik(sekali...dua) pada setiap gambar produk keluaran HBSB yang terletak di sebelah kiri screen komputer anda, maklumat ringkas yang berkaitan akan segera muncul termasuk harga sebenarnya di pasaran. Sesiapa sahaja yang ingin mendapatkan atau mencuba mana-mana produk asli keluaran HBSB, kami syorkan agar anda berhubung terus dengan rangkaian rakaniaga team group kami. VIP Group
Banner
Banner

Saturday, April 14, 2012

LAURICA Hand Clean


PROMOTIONAL PRICE (1 Bottle):
WM12.50:- Peninsular Malaysia (Semenanjung Malaysia)
EM17.50:- Sabah/Sarawak
USD9.00:- Other Countries (Negara-Negara Lain)
[PV:- 1.00]
~ Rich with acid lauric
~ 100% plants extract
• This Hand Clean is an exclusive mixture 100% plants extract and asid lauric (natural antiseptic and deodorant) that wash and clean your hands from dirty, greese and unpleasant odour by elimanating it effectively.
• Fresh and Scent, your hand become more soft and gentle and free germs.
• Instruction: Use on wet palm by foaming and rinse accordingly. For external use only

LAURICA Hand Clean:- Bersih & Harum

~ Kaya dengan asid laurik
~ 100% ekstrak tumbuhan
• Pembersih tangan ini adalah pengadunan eksklusif 100% ekstrak tumbuhan dan asik Laurik (antiseptik asli dan deodoran) yang mencuci dan membersih tangan anda daripada kotoran, gris dan bau yang kurang menyenangkan dengan menghilangkannya secara mudah dan berkesan.
• Segar dan harum, tangan anda menjadi lembut, gebu dan bebas daripada kuman.
• Arahan: Guna pada tapak tangan yang basah hingga berbuih dan bilas. Untuk kegunaan luaran sahaja