Welcome/ Selamat Datang

Selamat datang dan terima kasih diucapkan kerana sudi datang berkunjung ke blog kami. Laman web ini adalah blog persendirian khusus untuk aktiviti para ahli & prospek Health Builders (M) Sdn. Bhd(HBSB) dalam rangkaian rakaniaga team group HB healthy lifeStyle. Blog ini juga amat sesuai digunakan untuk rujukan buat semua ahli HBSB dan para pengguna yang baharu nak berkenalan atau telah lama menjadi pengguna setia atau sesiapa sahaja yang berminat dengan barangan pengguna keluaran organisasi HBSB. Dengan mengklik(sekali...dua) pada setiap gambar produk keluaran HBSB yang terletak di sebelah kiri screen komputer anda, maklumat ringkas yang berkaitan akan segera muncul termasuk harga sebenarnya di pasaran. Sesiapa sahaja yang ingin mendapatkan atau mencuba mana-mana produk asli keluaran HBSB, kami syorkan agar anda berhubung terus dengan rangkaian rakaniaga team group kami. VIP Group
Banner
Banner

Saturday, July 19, 2014

Nama :   Lothing Rining
Alamat:  Kg Moilo
                Peti Surat 126,
                89907 Tenom.
                Sabah.
No H/P:  012-8397308

Salam sejahtera semua, nama saya Lothing Binti Rining dilahirkan pada 01/01/1965. Ingin saya kongsikan pengalaman hidup saya kepada semua pembaca, sejak beberapa tahun kebelakangan ini saya mengalami beberapa jenis masalah kesihatan yang begitu mengganggu kehidupan seharian saya. Saya tak tahu adakah semua penyakit ini datang kerana faktor usia saya yang kian hari kian meningkat ataupun kerana sebab-sebab lain yang tidak saya ketahui.
 
Masalah kesihatan yang saya hadapi adalah kalau datang haid biasanya lebih dari 10 hari pun belum lagi berhenti pendarahan. Tangan saya selalu kebas. Kaki saya juga seringkali kejang. Saya juga mengalami masalah gagal-gatal di kulit dan terpaksa berpantang demi mengurangkan rasa gatal tersebut. Saya juga mengidap penyakit tekanan darah tinggi.
 
Pada 23/03/2014 saya telah diperkenalkan teh Rooibos oleh puan Kumah Angkaus, tanpa berfikir panjang saya pun terus mendaftar menjadi ahli kerana saya percaya dengan cerita yang disampaikan  dan kerana saya mahu membeli pada harga yang lebih murah. Saya sangat gembira sekali kerana ternyata kepercayaan dan keyakinan saya pada cerita puan Kumah hasilnya seperti yang saya jangkakan. Seminggu selepas meminum teh Rooibos  haid saya telah berhenti selepas 5 hari dan selepas mengamalguna selama 3 bulan ianya telah sembuh sepenuhnya, dalam 3 hari sahaja haid saya telah berhenti.

Penyakit-penyakit lain yang telah saya katakan tadi juga turut sembuh, tekanan darah saya sudah kembali ke paras normal, tangan saya tidak lagi kebas, kaki saya juga tidak lagi kejang. Begitu juga dengan kegatalan pada kulit di tubuh badan saya juga telah sembuh sepenuhnya.

Saya amat berterima kasih kepada puan Kumah kerana kalau bukan kerana dia belum tentu lagi sampai bila masalah kesihatan yang saya alami sekian lama ini sembuh sepenuhnya. Semuanya kerana Teh Rooibos keluaran Health Builders (M) Sdn. Bhd. Teh ini betul-betul mujarab walaupun hanya sekadar teh minuman biasa tetapi ianya amat luar biasa, faedah yang kita dapat melebihi harga yang kita bayar.