Welcome/ Selamat Datang

Selamat datang dan terima kasih diucapkan kerana sudi datang berkunjung ke blog kami. Laman web ini adalah blog persendirian khusus untuk aktiviti para ahli & prospek Health Builders (M) Sdn. Bhd(HBSB) dalam rangkaian rakaniaga team group HB healthy lifeStyle. Blog ini juga amat sesuai digunakan untuk rujukan buat semua ahli HBSB dan para pengguna yang baharu nak berkenalan atau telah lama menjadi pengguna setia atau sesiapa sahaja yang berminat dengan barangan pengguna keluaran organisasi HBSB. Dengan mengklik(sekali...dua) pada setiap gambar produk keluaran HBSB yang terletak di sebelah kiri screen komputer anda, maklumat ringkas yang berkaitan akan segera muncul termasuk harga sebenarnya di pasaran. Sesiapa sahaja yang ingin mendapatkan atau mencuba mana-mana produk asli keluaran HBSB, kami syorkan agar anda berhubung terus dengan rangkaian rakaniaga team group kami. VIP Group
Banner
Banner

Sunday, July 13, 2014






 

Testimoni: En. Joseph Lee Sampai
Umur   : 70 Tahun
Lokasi :  Kg Abul Tengah, Tenom.
Alamat : Peti Surat 641,
              89008 Tenom.
 
 

Saya mengidap penyakit tekanan darah tinggi sejak 13 tahun yang lalu dan telah menggunakan ubat pengawal tekanan darah tinggi setiap hari sejak hari saya disahkan mengidapnya sehinggalah pada saat & ketika ini. Pada bulan Mei 2013, saya telah pergi ke hospital Kemabong untuk mengambil bekalan ubat dan pemeriksaan susulan penyakit darah tinggi. Saya amat terkejut apabila penyakit saya telah bertambah kronik lagi dengan hasil dapatan pemeriksaan tersebut menunjukkan saya mengidap penyakit kencing Manis. Pegawai perubatan menasihati saya agar mengawalkan pemakanan saya dan tidak mengambil gula sesuka hati. Perkara ini amat merisaukan hati saya. 
 
Pada bulan Oktober 2013, saya diperkenalkan dengan tea Rooibos oleh seorang ahli Health Builders (M) Sdn. Bhd iaitu Pn. Kumah Angkaus di Tamu Sabtu daerah Kemabong. Saya bertanya apakah khasiat dan jenis-jenis penyakit yang mampu dipulihkan oleh tea Rooibos sekiranya kita mengamal minumnya setiap hari. Berdasarkan penerangan dan butiran yang jelas pada sekeping risalah yang saya perolehi darinya yang jelas tersenarai penyakit yang saya hadapi, saya pun membeli satu pek yang berisi 40 uncang sekadar ingin menguji benarkah apa yang dikatakan oleh Pn. Kumah. Selepas seminggu saya meminum tea Rooibos, saya rasa macam ada perubahan pada kesihatan tubuh badan saya. Gastrik saya kalau terlewat makan tidak timbul lagi, bernafas senang, tidak mudah berasa penat pada kerja-kerja yang agak berat dan lasak serta tidur saya di waktu malam amat lena sekali. Setelah habis pek teh tersebut saya pun datang ke Hospital Kemabong seperti biasa untuk mendapatkan ubat dan pemeriksaan susulan. Wah alangkah gembiranya hati saya apabila diberitahu oleh pegawai perubatan bahawa tekanan darah, paras gula dalam darah dan kandungan kelestrol dalam badan saya sudah kembali ke paras normal. Apalagi saya pun terus masuk ahli Health Builders (M) Sdn. Berhad untuk mendapatkan produk ini pada harga lebih murah dan lebih mudah untuk saya perolehi serta memperkenalkannya kepada kawan-kawan yang mengalami masalah kesihatan seperti yang tersenarai di dalam risalah yang saya dapat dulu.

Kepada kawan-kawan diluar sana jika penyakit anda tidak sembuh dengan rawatan di Hospital, saya nasihatkan agar cubalah mengamal minum tea Rooibos.

Akhirkata saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada puan Kumah kerana telah memperkenalkan kepada saya Tea Rooibos keluaran Health Builders (M) Sdn. Bhd. Harga tea Rooibos tidaklah begitu mahal tetapi ia benar-benar telah banyak membantu menyembuhkan masalah kesihatan yang saya hadapi.

Sekian, Terima Kasih.

Joseph Lee Sampai
014-5626568